Reklamační řád
Lhůta pro vyřízení reklamace
- Dle zákona je doba pro vyřízení reklamace 30 dní. My se snažíme reklamace vyřídit okamžitě, nepozději však do 14 dní.
- Reklamované zboží se snažíme opravit, pokud to není možné, vyměníme za nové.
- Pokud příjde při reklamaci k vrácení peněz posíláme zpět na účet zákazníka.
- Peníze neposíláme poštovní poukázkou.
Záruka, Záruční listy
- Ze zákona máte nárok na 2-letou záruční lhůtu.
- Záruční doba běží od převzetí zboží.
- Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
- Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
- Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
- Spolu se zbožím Vám bude doručen paragon (Faktura pro velkoobchod), který slouží jako doklad k případné reklamaci.
- Rekalamace se vztahuje na mechanické vady (ulomené zapínání, vypadlé kamínky)
- Zboží k rekalamci s kopii paragonu (Faktury) pošlete na adresu:
Jolana Pflegrová Lilová 413/1 74601 Opava.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte, rádi Vám poradíme.