Telefon: [+123] 123 123 123
Email: support@upgates.com

Zpět

Reklamační řád

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • Dle zákona je doba pro vyřízení reklamace 30 dní. My se snažíme reklamace vyřídit okamžitě, nepozději však do 14 dní.
  • Reklamované zboží se snažíme opravit, pokud to není možné, vyměníme za nové.
  • Pokud příjde při reklamaci k vrácení peněz posíláme zpět na účet zákazníka.
  • Peníze neposíláme poštovní poukázkou.

Záruka, Záruční listy

  • Ze zákona máte nárok na 2-letou záruční lhůtu.
  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
  • Spolu se zbožím Vám bude doručen paragon (Faktura pro velkoobchod), který slouží jako doklad k případné reklamaci.
  • Rekalamace se vztahuje na mechanické vady (ulomené zapínání, vypadlé kamínky)
  • Zboží k rekalamci s kopii paragonu (Faktury) pošlete na adresu:
    Buhumil Pfleger, Tulipánova 6, 74707 Opava. 
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte, rádi Vám poradíme.
Kategorie
TOPlist